به گزارش آوای ورزش، این انتظار وجود دارد فرمول یک همچنان به رشد خود ادامه داده و تا آوریل ۲۰۲۲ با یک افزایش خاص در گروه سنی ۱۶-۳۵ سال به یک میلیارد طرفدار برسد.

در تحقیقی که توسط شرکت تحلیلی Nielsen Sports انجام شد، تجزیه و تحلیل آنها نشان می‌دهد ظهور رویدادهای ورزش‌های الکترونیک به افزایش علاقه به فرمول یک کمک کرده است. این اتفاق به ویژه در گروه سنی جوانتر دیده می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد در مقایسه با سال گذشته، ۴۶ درصد طرفداران فرمول یک امسال در بین گروه سنی ۱۶ تا ۳۶ سال بوده‌اند.

تام مک کورماک رئیس حقوق شرکت Nielsen Sports ، گفت: فرمول یک همچنان از استراتژی گسترش محتوای ارائه شده از طریق برنامه‌های جانبی و اضافی به بازار برای گروه سنی ۱۶-۳۵ سال، بهره‌مند می‌شود.