حمیدرضا فلاح نژاد ، با اشاره به شرایط از سرگیری فعالیت های اماکن ورزشی اظهار داشت: باشگاه داران برای ادامه فعالیت در شرایط کرونا باید دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا در ورزش استان را رعایت و اجرا کنند.

او افزود: این ابلاغیه شامل دریافت کد رهگیری باشگاه ها در سامانه سلامت، تکمیل فرم های خود ارزیابی، انجام تست های مربوط به فدراسیون مربوطه، وجود مواد ضد عفونی کننده و شوینده در باشگاه ها از جمله مواردی است که باید توسط باشگاه داران رعایت شود.

فلاح نژاد ابراز کرد: ورزشکاران هم باید نکاتی از قبیل تکمیل فرم های خود اظهاری و به همراه داشتن وسایل شخصی و همچنین رعایت نکات بهداشتی را انجام دهند.

رئیس ستاد کرونا در ورزش استان یزد گفت: هرکدام از باشگاه ها این ابلاغیه و دستورالعمل ها را رعایت نکنند با آن ها بر خورد و باشگاه آن ها بسته می شود.

او افزود: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به دلیل متضرر نشدن باشگاه ها و تحرک مردم در این شرایط دستورالعمل هایی را برای رونق ورزش تبیین کرد.

او از ورزشکاران و مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شکایت در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در باشگاه ها مراتب را با شماره تلفن های۳۸۲۳۵۰۹۰ و ۳۶۲۷۵۰۰۸ در میان بگذارند.