به گزارش آوای ورزش،مهین علی بخشی اظهار کرد: لاله پوریامنش داور بین المللی تنیس روی میز استان مرکزی از سوی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برای قضاوت رقابت‌های انتخابی پارالمپیک توکیو فراخوانده شد.

وی افزود: رقابت‌های انتخابی پارالمپیک توکیو از خردادماه سال جاری (سوم تا پنجم ژوئن) به میزبانی اسلوونی برگزار خواهد شد، و لاله پوریامنش نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان مرکزی و داور بین المللی تنها نماینده جمهوری اسلامی است که در این رویداد مهم ورزشی به عنوان داور رقابت‌ها حضور دارد. چرا که نه ورزشکاران، نه مربی و نه داور دیگری در این مسابقات از ایران حضور ندارند. و این افتخار بزرگی است که نصیب ورزش استان مرکزی به ویژه رشته تنیس روی میز شده است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در بخش دیگر سخنان خود گفت: همچنین، مسعود سلطانی رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران از نایب رئیسان هیأت‌های ورزش اسکواش ۹ استان برتر کشور تقدیر کرد. که در این ارتباط لیلا امیری نایب رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی نیز جزو برترین‌ها شناخته شده است که از وی نیز با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لاله پوریامنش داور بین المللی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک توکیو و نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان مرکزی نیز اظهار کرد: من به عنوان تنها داور ایرانی برای قضاوت در این مسابقات برگزیده شده ام.

وی افزود: رقابت‌های پارالمپیک ۲ سال است که برگزار نشده است و این دوره اولین مسابقات در جهان در قالب انتخابی پارالمپیک است.

پوریا منش خاطر نشان کرد: اهمیت این مسابقات به دلیل عدم برگزاری مسابقات انتخابی در دنیا به علت شیوع بیماری کرونا در ۲ سال گذشته است.