به گزارش آوای ورزش، تیم بروکلین نتس در سومین بازی خود در مرحله پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به مصاف بوستون سلتیکس رفت و با اختلاف ۶ امتیاز شکست خورد. جیسون تیتوم ۵۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس گل برای بوستون و جیمز هاردن ۴۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۰ پاس گل و کوین دورانت ۳۹ امتیاز و ۹ ریباند برای نتس داشتند. تیتوم، سومین بازیکن جوان تاریخ NBA است که در یک پلی‌آف، بیش از ۵۰ امتیاز کسب کرده است.

در بازی دیگری که در حضور ۱۷۷۰۵ تماشاگر سالن امریکن ایرلانینز شهر دالاس برگزار شد، تیم میزبان پس از ۲ پیروزی متوالی در مرحله پلی‌‌آف از لس آنجلس کلیپرز شکست خورد. کوای لنرد ۳۶ امتیاز و ۸ ریباند و پل جرج ۲۹ امتیاز و ۷ ریباند دیگر برای کلیپرز داشتند. لوکا دانچیچ نیز ۴۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۹ پاس گل برای دالاس به دست آورد.

تیم آتلانتا هاکس نیز در سالن اختصاصی خود، استیت فارم آرنا با درخشش تری یانگ از سد نیویورک نیکس گذشت. یانگ ۲۱ امتیاز و ۱۴ پاس گل برای آتلانتا و درک رز ۳۰ امتیاز برای نیکس کسب کردند.

یانگ در کنار استیفن کری، کریس پال، کوین جانسون مجیک جانسون و اسکار رابرتسون، تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که در ۳ بازی نخست پلی‌آف خود بیش از ۳۰ پاس گل داده‌اند.

بسکتبال , لیگ NBA ,

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

نیویورک ۹۴ – آتلانتا ۱۰۵ (۲ بر یک به سود آتلانتا)
بروکلین ۱۱۹ – بوستون ۱۲۵ (۲ بر یک به سود بروکلین۹
کلیپرز ۱۱۸ – دالاس ۱۰۸ (۲ بر یک به سود دالاس)