به گزارش آوای ورزش، و به نقل از فدراسیون والیبال، جوادکریمی که از زمان اعزام تیم ملی به ریمینی به تمرینات خود همراه با تیم ملی جوانان ادامه داده و از سوی کادر فنی تیم ملی زیر نظر گرفته شده بود، از سوی ولادیمیر آلکنو به ایتالیا فراخوانده شد تا با پیوستن به جمع ملی‌پوشان حاضر در لیگ ملت‌ها از هفته آینده فرصت حضور در ترکیب ایران را داشته باشد.

کریمی روز گذشته همراه با اردونشینان جوان ایران تست PCR داد که نتیجه‌اش منفی بود و مجوز پرواز او به ایتالیا را صادر می‌کرد. او همچنین عصر دیروز آخرین تمرینش را همراه با جوانان انجام داد و سپس صبح امروز به سوی میلان پرواز کرد.

پاسور جوان تیم ملی که از سوی سرمربی تیم ملی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی به او داده شده، از میلان به شهر بولونیا منتقل می‌شود تا به مدت سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها واقع در این شهر قرنطینه شود. در صورت منفی‌بودن تست‌های مربوط به کرونا که در بدو ورود به ایتالیا از این بازیکن گرفته می‌شود، کریمی از جمعه هفته جاری به جمع ملی‌پوشان والیبال ایران در ریمینی می‌پیوندد.

بنا به مقررات لیگ ملت‌ها، تعداد اعضای هر تیم نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و با توجه به اینکه ورود کریمی به ریمینی (جمعه) جمع اعضای تیم ایران را به ۲۶ نفر می‌رساند، ضرورتاً باید یک فرد از لیست تیم ملی در حباب لیگ ملت‌ها کاسته شود که تصمیم‌گیری در این زمینه به روز جمعه موکول شده است.