به گزارش آوای ورزش،مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی امروز (شنبه) در شهر ورشو لهستان برگزار می شود.

۳ نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان وزن کشی خود را انجام دادند و از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به مصاف حریفان خود می روند.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند، در بالای جدول علی اکبر یوسفی در دور نخست به مصاف روماس فریدریکاس از لیتوانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان عبدالطیف محمد از مصر و هیکی نابی قهرمان جهان از استونی می رود.

در پایین جدول امیر قاسمی منجزی در دور نخست به مصاف مامینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان دومینیک کراوزیک از لهستان ولنارد برل از رومانی می رود.

امین میرزازاده نیز در دور اول با یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلین الکسیوس چیوراریو از رومانی و مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی می رود. میرزازاده و قاسمی در صورت پیروزی بر حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار می گیرند.