به گزارش آوای ورزش، محسن‌ محمدسیفی درباره برگزاری مسابقات آزاد ساندا در کشور برای نخستین بار، توضیح داد: به نظرم خیلی ایده خوب و جدیدی است که در آینده نه چندان دور هم می‌تواند بعد تبلیغاتی داشته باشد. تا الان این مسابقات وجود نداشت و به نظرم وجودش مفید خواهد بود.

او ادامه داد: برای برگزاری رقابت‌ها ۸ ووشوکار خوب در چهار وزن دعوت شده‌اند که با این شرایط می‌توان گفت رقابت‌های خوبی هم خواهیم داشت. ضمن اینکه با توجه به عملکرد آقای صدیقی در برگزاری لیگ و چیزی که در خاطر داریم، قطعا شاهد یک برگزاری خوب خواهیم بود.

پر افتخارترین ووشوکار ایران در بازی‌های آسیایی با سه مدال طلا، در پاسخ به این سوال که ادامه داشتن این مسابقات را به صلاح این رشته می‌داند؟ توضیح داد: قطعا اگر این رویداد به صورت ادامه دار برگزار شود برای ووشو کمک کننده خواهد بود، مخصوصا وقتی که اردوهای رسمی تیم ملی نیست و ملی‌پوشان نمی‌توانند تمرین خوبی داشته باشند. این اتفاق می‌تواند یک انگیزه خوب برای ورزشکاران باشد.

او درباره لیگ برتر نیز گفت: فعلا خبری از لیگ نیست، اما ما عضو ‌تیم دانشگاه هستیم ‌و امیدوارم امسال هم با توافقاتی که حاصل می‌شود در تیم دانشگاه باشیم.

محمدسیفی درباره حضورش در مسابقات MMA نیز گفت: من قراردادی را با سازمان BRAVE که یکی از سازمان‌های خوب MMA است بسته‌ام که مسابقات خوبی هم برگزار می‌کند. تا کنون ۵۰ دوره مسابقه برگزار کرده است که من در دور ۴۸ حضور داشتم و خوشبختانه برای اولین بار هم مبارزه خوبی انجام دادم.

او درباره قراردادش نیز توضیح داد: با این سازمان پنج مسابقه قرارداد دارم و خداراشکر از نظر امکانات و جوایز هم شرایط خوبی دارد که امیدوارم روند خوبی را در این مسابقات نیز طی کنم. موقع بستن قرارداد هم با آن‌ها صحبت کردم و بندی در قراردادم هست که من در همه مسابقات رسمی ووشو شرکت خواهم کرد و از این جهت مشکلی در تیم ‌ملی نخواهم داشت.

محمدسیفی در مورد شرایط فعلی خود نیز گفت: همیشه سعی می‌کنم با آمادگی خوبی برابر حریفان حاضر شوم. الان نیز با همه توان کار می‌کنم تا پر قدرت برای چهارمین مدال طلای بازی‌های آسیایی روی سکو بروم.