به گزارش آوای ورزش، نیما عالمیان هفته گذشته همراه با امیرحسین هدایی و جمیل لطف الله نسبی به مجارستان سفر کرد تا تمریناتش را درکمپ تمرینی این کشور و کنار پینگ پنگ بازانی از کشور میزبان پیگیری کند. این بازیکن طبق برنامه ای که پیش از این برای آماده سازی او مصوب شده بود، پنجشنبه گذشته بدون هم تیمی اش و تنها با همراهی سرمربی تیم ملی از مجارستان راهی سوئد شد تا بخش دیگری از تمریناتش را در این کشور دنبال کند.

نخستین جلسات تمرینی نیما عالمیان در سوئد روز جمعه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد و قرار است این برنامه تمرینی تا ۱۷ تیرماه و زمان بازگشت او به تهران ادامه داشته باشد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که نیما عالمیان را در کمپ تمرینی سوئد همراهی می کند گفت: بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز سوئد به طور کامل در این کمپ تمرینی حضور دارند. علاوه بر این بازیکنانی از دیگر کشورها که برای المپیک آماده می شوند هم کنار نیما عالمیان تمرین می کنند.

وی در این رابطه ادامه داد: «کاناک» از آمریکا یکی از بازیکنان حاضر در کمپ سوئد است که برای المپیک تمرین می کند. این بازیکن در رنکینگ جهانی جایگاه خوبی دارد و جزو برترین ها به حساب می آید. «اسکاچکوف» پینگ پنگ باز روسیه که سهمیه المپیک دارد و بازیکن المپیکی اکوادور به نام «آلبرتو مینو» هم از دیگر شرکت کنندگان در این اردو هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: حضور این بازیکنان سطح تمرینی کمپ سوئد را خیلی بالا برده است. در این شرایط نیما با انگیزه و جدیت خیلی بیشتری تمریناتش را دنبال می کند و این واقعا در نوع عملکردش محسوس و مشهود است.

لطف الله نسبی خاطرنشان کرد: جلسات تمرینی نیما روزانه در دو نوبت برگزار می شود. جلسات تمرینی صبح از ۹:۳۰ تا ۱۲ و جلسات تمرینی بعدازظهر هم از ۴ تا ۷ پیگیری می شود. هر جلسه تمرینی هم به وعده ناهار و شام متصل می شود که در رستوران همان محل تمرینات سرو می شود. بدین ترتیب پروتکل های بهداشتی هم کاملا رعایت می شود.

وی تاکید کرد: در کل شرایط تمرینی نیما عالمیان رضایت بخش است. این بازیکن از آمادگی بدنی و روحی خوبی برخوردار است و مصمم است از موقعیت خود در کمپ تمرینی سوئد به بهترین شکل استفاده کند به خصوص که قصد دارد رکورد برادرش نوشاد عالمیان در المپیک لندن را بشکند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: نوشاد تنها نماینده تنیس روی میز ایران – در بخش مردان- در المپیک لندن بود که در مرحله مقدماتی صاحب ۲ برد شد و یک مرحله صعود کرد. نیما می خواهد کارنامه ای بهتر از برادرش در توکیو داشته باشد.

لطف الله نسبی با بیان اینکه اردوی نیما عالمیان در سوئد تا ۱۷ تیرماه ادامه خواهد داشت در مورد برنامه آماده سازی این بازیکن بعد از بازگشت گفت: نیما یکسری کارهای پزشکی مانند فیزیوتراپی و دندانپزشکی دارد که بعد از بازگشت به تهران باید پیگیر آنها باشد. بعد از آن تمریناتش را تا ۲۶ تیرماه و زمان اعزام به توکیو دنبال می کند.