به گزارش آوای ورزش، نازنین ملایی در خصوص آخرین وضعیت تمریناتش پیش از اعزام به المپیک، اظهار داشت: در حال حاضر در شرایط آمادگی صددرصدی نیستم چون باید تا موقع مسابقه به حد کامل آمادگی برسم. ایده ال‌ها و ملاک‌هایی لازم بود که در اختیار نداشتیم برای مثال باید در پیست دو کیلومتر تمرین می‌کردیم و اردوی خوبی برگزار می‌کردیم اما ما فقط پیست هزار متر در اختیار داریم و نتوانستیم تمرین کنیم و قاعدتاً بازخورد ما نسبت به کسانی که در پیست استاندارد تمرین می‌کنند کمتر است.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم با حداقل ها بالاترین بازخورد را داشته باشیم.

بانوی قایقران کشورمان در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری شما برای المپیک چیست، گفت: هدف گذاری من برای فینال c بود البته این در شرایطی بود که بتوانم در پیست دو‌ کیلومتر تمرین کنم و بتوانم چندین بار شرایط مسابقه را برای خودم ایجاد کنم اما الان این شرایط ایجاد نشد اما باز هم امیدوارم به این هدف برسم. برنامه من فقط المپیک توکیو نیست بلکه دنبال نتایج بهتر در المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ هستم.

ملایی در خصوص نرسیدن قایق‌های روئینگ یادآوری کرد: المپیک یک سال عقب افتاد و امیدوار بودیم در این مدت قایق‌ها به دست ما برسد و قبل از کسب سهمیه آنها را در اختیار داشته باشیم اما قایق‌ها نرسید بعد امیدوار بودیم حداقل در دو ماه باقیمانده تا المپیک قایق‌ها را داشته باشیم. ما برای مسابقه در المپیک دقیقا همین قایق‌ها که در گمرک مانده را سفارش دادیم و اگر قایق ها می‌رسید و می‌توانستیم با آن تمرین کنم.