به گزارش آوای ورزش و به نقل از تلگراف، اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی قرار است یک قرارداد دو ساله به ارزش سه میلیون یورو در هر فصل با نایب قهرمان سری آ امضا کند. این بازیکن برای امضای قرارداد خود امروز پنجشنبه وارد میلان ایتالیا شد.

مالدینی مدیر باشگاه میلان گفت: ژیرو یک قهرمان است، نه تنها با تیم ملی، بلکه او کارهای بزرگی با چلسی انجام داده و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او یک بازیکن بسیار قابل اعتماد است و این همان چیزی است که ما بدنبال آن هستیم. ما یک تیم جوان داریم و به بازیکنانی با این تجربه نیاز داریم.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره مهاجم میلان که ۳۹ ساله است، در ماه ژوئن در رم تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و برای شروع بازی های آینده در دسترس نیست.

ژیرو پس از شش فصل حضور در آرسنال در ژانویه ۲۰۱۸ به چلسی پیوست. او از مون پلیه وارد انگلیس شد و خودش را نشان داد. در انگلیس، بین چلسی و آرسنال او چهار جام حذفی و سه جام سوپرجام برنده شده است. او با چلسی قهرمان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

البته این در حالی است که میلان دوناروما دروازه بان خود را در فصل نقل و انتقالات از دست داد و این دروازه بان راهی تیم پاری سن ژرمن شد.