به گزارش آوای ورزش، مراسم امضای پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به المپیک توکیو ٢٠٢٠ که با بدرقه این تیم جهت اعزام به المپیک در تالار بسکتبال آزادی همراه بود با حضور ١٢ بازیکن اعزامی تیم ملی و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال برگزار شد و به غیر از رییس فدراسیون بسکتبال، علی رغم دعوت این فدراسیون از مسوولان ارشد ورزش کشور کسی در این مراسم حضور نداشت.

در ابتدای این مراسم اعضای تیم ملی بسکتبال سه بر سه بانوان نیز که در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشتند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

پس از آن به رسم یادبود بازیکنان تیم ملی بسکتبال و اعضای کادرفنی پیراهن تیم ملی را قبل از اعزام به المپیک امضا کردند. همچنین از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال در این مراسم تقدیر شد.

 

همچنین در این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران به صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال اهدا شد.

رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال نیز در مراسم امضای پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران پیش از اعزام به المپیک توکیو ٢٠٢٠، اظهار کرد: این دومین مرتبه است که تیم ملی بسکتبال ایران پس از انقلاب به المپیک صعود می کند و با برنامه ریزی و حمایت مناسب توانستیم به المپیک توکیو صعود کنیم.

وی ادامه داد: گروه بسیار سختی داریم اما ملی پوشان تمام تلاش خود را خواهند کرد و امیدوار به شکوفایی بسکتبال ایران در آینده هستیم.