به گزارش آوای ورزش، امین اله مانی درباره لغو اردوی تیم ملی اظهار کرد: بعد از برگزاری دو مرحله اردوی استعدادیابی و شناسایی نفرات برتر، اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره با حضور ۳۵ بازیکن در امجدیه برگزار شد و قرار بود دومین اردو تیرماه در رشت برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا اردوی فوتبال هفت نفره از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان به مدت یک ماه لغو شد.

او افزود: برای برگزاری دوباره اردو منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم تا مجوز برگزاری دوباره اردوها را به ما بدهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با اشاره به مثبت شدن تست کرونای دو نفر از ملی‌پوشان، خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامتی ورزشکاران ما چاره‌ای جز تعطیلی اردوها نداریم تا شرایط از نظر کرونا تا حدودی بهتر شود.

وی پیرامون این پرسش که آیا با لغو اردوهای تیم ملی فوتبال هفت نفره خللی در برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده ایجاد نمی‌شود؟ افزود: چون مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره سال آینده برگزار می‌شود، فرصت کافی برای شناسایی بازیکنان برتر و آماده‌سازی آنان برای شرکت در مسابقات جهانی داریم، بنابراین نگران تعطیلی اردوها نیستیم تا دوباره شرایط برگزاری اردوها فراهم شود.

امین اله مانی در پایان افزود: امیدوارم هر چه سریع‌تر واکسن بازیکنان غیر پارالمپیکی نیز تزریق شود تا با افزایش سطح ایمنی ورزشکاران دیگر دغدغه‌ای برای برگزاری اردوها نداشته باشیم.