به گزارش آوای ورزش، محمدرضا طیبی پس از قهرمانی و رکوردشکنی باشگاهی ایران در پرتاب وزنه گفت: رقابت خوبی بود و انتظار داشتم چنین رکوردهایی ثبت شود و خدا را شکر توانستم طلسم ۲۰ نشدن پرتاب‌هایم را بشکنم.

وی ادامه داد: امیدوارم رکوردشکنی‌ها به کرات اتفاق بیفتد و یک رکورد خیلی خوب برای کشورم و همچنین تیم عزیز پلیمر بزنم.

طیبی با بیان اینکه رکورد نفر اول آسیا در حال حاضر ۲۱.۱۳ متر است، افزود: نزدیک این رکورد در تمرین پرتاب داشته‌ام که البته این‌ها مهم نیست و مهم این است که روز مسابقه آدم با آمادگی لازم، بتواند پرتاب‌های خوبی داشته باشد.

رکورددار پرتاب وزنه باشگاهی ایران تاکید کرد: اگر خدا بخواهد تا پایان امسال یا سال آینده می‌توانم با ارتقای رکوردها برای کسب مدال آسیایی تلاش کنم و این مهم دور از انتظار نیست و با یک برنامه‌ریزی درست و حمایت همه‌جانبه امکان‌پذیر است.

وی گفت: امیدوارم همه بچه‌های تیم پلیمر نتایج خوبی کسب کند و امسال مثل فصل گذشته بدشانسی نیاوریم و قهرمان لیگ شویم.

طیبی بیان کرد: از مربی اورنگ مستقیم تشکر می‌کنم برایم زحمت می‌کشد و امیدوارم با رکوردهای خوبی که می‌زنم جواب این زحمات را بدهم.

در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور، ابتدا شاهین مهردلان پرتاب‌گر عضو تیم پلیمر با ۱۹:۷۶ متر رکورد باشگاهی را جابجا کرد اما طیبی دیگر عضو تیم پلیمر با پرتاب ۲۰.۲۰ متر علاوه بر قهرمانی رکورد باشگاهی را هم ارتقا داد و به این ترتیب پس از ۱۴ سال رکورد مهدی شاهرخی پرتاب‌گر لرستانی شکسته شد.