به گزارش آوای ورزش، مهران تیشه گران اظهار کرد: سال گذشته طی نامه نگاری که با فدراسیون جهانی داشتیم درخواست میزبانی در دو رشته کاراته و تکواندو ناشنوایان کردیم که امروز طی ایمیلی که از فدراسیون جهانی دریافت کردیم، میزبانی این دو رشته به طور رسمی به ایران داده شد. بنابراین ایران میزبان برگزاری این دو رشته در بخش زنان و مردان از ۲۷ آبان تا ۴ آذر خواهد بود.

وی گفت: امسال سال پرترافیکی برای ورزش ناشنوایان در خصوص اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی است، به طوری که بعد از اعزام تیم های کشتی آزاد و فرنگی به قهرمانی جهان ترکیه، مرداد ماه نیز دو تیم والیبال ساحلی و دوومیدانی به مسابقات قهرمانی جهان لهستان اعزام خواهند شد. سپس تیم والیبال برای شرکت در مسابقات جهانی مهرماه عازم ایتالیا می شود.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین درباره میزبانی مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته بسکتبال، اظهار کرد: منتظر هستیم تا این میزبانی به طور رسمی از سوی کنفدراسیون آسیا به ما اعلام شود تا مهرماه زمینه های برگزاری این مسابقات را نیز در کشور فراهم کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که با توجه به رویدادهای پیش رو و میزبانی سه تورنمنت بسکتبال و تکواندو و کاراته آیا از نظر اعتباری با مشکل خاصی مواجه نیستید، تصریح کرد: بودجه ما در سال جاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که قطعا جوابگوی این همه اعزام و برگزاری ۳ میزبانی در ایران نیست. تلاش بر این است که با حمایت اعضای هیات رییسه و از طریق اسپانسرها برنامه های عملیاتی پیش بینی شده در سال جاری را بدون دغدغه پیش ببریم تا خللی در اجرای برنامه ها ایجاد نشود.