به گزارش آوای ورزش، تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولادیمیر آلکنو ترکیب ۱۲ نفره خود را در المپیک شناخته و قرار است ایران در اولین بازی خود در المپیک شنبه ۲ مرداد از ساعت ۱۵:۱۰ به وقت تهران به مصاف لهستان برود.

رسانه ورزشی لهستان درباره بازی این کشور با ایران در اولین گام از بازی های المپیک نوشت: “ولادیمیر آلکنو مربی معروف روس هدایت والیبالیست های ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برعهده دارد.

آلکنو مربی باتجربه ای است که طلای المپیک لندن ۲۰۱۲ را به نام خود کرده است. تیم ملی والیبال ایران درحالی پا به میدان این رقابت ها خواهد گذاشت که در لیگ ملت های والیبال نتایج خوبی نگرفت و در این مسابقات به کلی نا امید شد. در رقابت های لیگ ملت های والیبال که در ریمینی ایتالیا پیگیری شد تیم ملی والیبال ایران به پنج پیروزی و ۱۰ شکست دست یافت. ”

این رسانه لهستانی با اشاره به شکست ایران مقابل لهستان در لیگ ملت های والیبال ادامه داد: “در ست سوم دیدار ایران و لهستان در لیگ ملت های والیبال آلکنو بر سر بازیکنان فریاد زد: خجالت نمی کشید؟ همسران، فرزندان و والدین شما این بازی را تماشا نمی کنند!؟

البته این صحبت ها بی تاثیر بود و ایران در آن بازی شکست خورد. بعد از لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران درگیر حاشیه های رسانه ای شد چرا که فرهاد قائمی ملی پوش ایرانی با صحبت هایی در رسانه ها علیه آلکنو جو تیم ملی ایران را متشنج کرد. باید دید که جو متشنج شده در تیم ملی والیبال بر عملکرد والیبالیست های ایران در توکیو تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟

لهستانی ها در سه مسابقه اخیر با ایران به پیروزی رسیدند. البته تیم ملی والیبال ایران در صورت برخوردار بودن از شرایط خوب می تواند برای لهستان دردسر ایجاد کند. ”

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

شنبه ۲ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران – لهستان

دوشنبه ۴ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران – ونزوئلا

چهارشنبه ۶ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران – کانادا

جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران – ایتالیا

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران – ژاپن