به گزارش آوای ورزش، رقابت‌های بین‌المللی تنیس آی تی ف جونیور با حضور ۱۱۷ بازیکن از کشورهای ایران، ترکیه و روسیه به میزبانی مجموعه ۲۲ بهمن اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان انجام شد.

شامگاه شنبه قهرمانان این تور در مراسمی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون تنیس ایران و دیگر مسئولان کشوری و استانی معرفی شدند.

در بخش تنیس تک‌نفره پسران سامیار الیاسی در بازی نزدیک و نفس‌گیر که بیش از سه ساعت به طول انجامید موفق شد با نتیجه دو بر یک علی یزدانی را شکست دهد، در این بخش توپراک آوچیباسی از ترکیه و امیر علی قوام سوم شدند.

در بخش تیمی سامیار الیاسی و علی یزدانی فینالیست‌های بخش تک‌نفره موفق شدند کسری رحمانی و امیرعلی قوام شکست دهند تا به همراه یکدیگر به قهرمانی تیمی در این مسابقات دست پیدا کنند.

در بخش دختران مشکات الزهرا صفی با شکست ماندگار فرزایی قهرمان تور جهانی آی تی اف جونیورز شد، همچنین پرنیا رکن آبادی و رومینا زینالی در این بخش مشترکا به رتبه سوم رسیدند.

در بخش تیمی دختران ماندگار فرزایی و رومینا زینالی با شکست آیپک سیلین و ادانوما نوغلو از ترکیه به قهرمانی این دوره از مسابقات رسیدند.