به گزارش آوای ورزش،رئیس کمیته فنی موی تای استان تهران گفت: با توجه به این که تهران قطب اصلی موی تای ایران است، به دنبال این هستیم که امسال نیز در مسابقات کشوری بدرخشیم.
“فاضل جوادی” ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات قهرمانی کشور قرار است بعد از دو سال، مهرماه آینده به میزبانی زنجان برگزار شود. بر این اساس، برنامه ها و اردوهای آماده سازی قهرمانان تهرانی به زودی آغاز خواهد شد که با توجه به این که تهران قطب اصلی موی تای ایران است، امیدواریم امسال هم بتوانیم در رقابت های کشوری، شایستگی های خود را باز هم به معرض نمایش بگذاریم.
وی در مورد اقدامات انجام شده در خصوص مسائل فنی و آموزشی در کمیته موی تای استان تهران تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که تمامی موارد آموزشی ما، هماهنگ و منطبق با دستورالعمل های فدراسیون جهانی موی تای (ایفما) است. یکی از کارهای مهم ما، طراحی اپلیکیشن جامع و تخصصی است که طی آن، تمامی مشخصات و اطلاعات قهرمانان و مدال آوران موی تای استان تهران در این اپلیکیشن گنجانده خواهد شد تا به این ترتیب، قهرمانان واقعی از مدعیان پوشالی تمیز داده شوند.
دبیر کمیته آموزش انجمن موی تای ادامه داد: یکی دیگر از شاخصه های مهم و کلیدی ما در مباحث آموزشی و فنی، طراحی برنامه ای مدون و جامع است که بر اساس آن، تمامی مربیان موی تای استان تهران می بایست مدارک هنرجویان و ورزشکاران خود را در اختیار کمیته موی تای استان قرار دهند تا از بروز تخلفات احتمالی در زمینه صدور خان و احکام جعلی جلوگیری شود.
سرمربی پیشین تیم ملی در پایان یادآور شد: اگر امروز موی تای استان تهران به موفقیت های داخلی و بین المللی فراوانی دست یافته، این دستاوردها بدون شک، ماحصل شایسته سالاری و توجه به خرد جمعی است که این مهم، در دوره ریاست دکتر داود رجائی بر کمیته موی تای استان تهران به شکل مطلوب تری در حال اجراست.