به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ دو تیم همشهری فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان که هر دو از سرمایه های ورزش کشور می باشند در این فصل از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران سرمایه گذاری خوبی را انجام داده اند و با جذب بازیکنان طراز اول و ملی پوش از مدعیان قهرمانی در سی وچهارمین دوره لیگ مردان هندبال هستند

طلایی پوشان سپاهان که هدایت آن بر عهده مجید رحیم زاده است تیم خوبی را بسته و آماده سفر به دور دوم مرحله رفت لیگ برتر است.

در طرف مقابل نیز سبز پوشان ذوب اهن با هدایت حمید صادق شاه نشین نیز کوله بار سفر را بسته اند تا اصفهان را به مقصد تهران ترک کنند.

ذوب اهن که روزهای اخیر مقابل سپاهان نوین دیدار دوستانه ای را برگزار کرد با اختلاف یک گل بازی را به شاگردان شهدادمرتجی دیگر تیم اصفهانی هندبال ایران واگذار کرد.
تیمی که با نایب قهرمانی در لیگ دسته اول امسال در لیگ برتر حضور دارد

سپاهانی ها نیز که روز شنبه واکسن کرونا دریافت کرده بودند درخواست تعویق بازی دوستانه مقابل ذوب اهن را داشتند اما درنهایت این دیدار برگزار شد و شاگردان حمید صادق شاه نشین با حساب ۲۵ بر ۱۸ پیروز میدان شدند.

ذوب آهن روز یکشنبه ۲۸ شهریور در دور دوم لیگ برتر باشگاه های کشور در تالار هندبال پایتخت به مصاف نماینده نیروی زمینی یعنی تیم شهید شاملی کازرون می رود

فولاد مبارکه سپاهان نیز روز بعد یعنی دوشنبه ۲۹ شهریور به مصاف دیگر همشهری خود یعنی تیم سپاهان نوین می رود.