به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش: صبح امروز شنبه سوم مهر ماه دکتر چنگیز مسیب زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا و مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با حضور در سالن شهدای نزاجا پایتخت با بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال نزاجا دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر مسیب زاده با اشاره به شروع فصل جدید رقابت های سوپر لیگ بسکتبال ایران گفت؛ در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران قرار گرفتیم و از دهه سوم مهرماه مسابقات برای شما شروع خواهد شد که امیدوارم فارغ از هرنتیجه ای شاهد دیدار های خوب و تماشایی از سوی شما باشیم.

مسیب زاده افزود؛ خوشبختانه امروزه با مساعدت و پیگیری های فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش نه تنها در بسکتبال بلکه نیروی زمینی در بیش از ۲۸ رشته ورزشی در بخش آقایان و چهار رشته در بخش بانوان در سطح ورزش کشور فعالیت می کند و این بستر برای ورزشکاران سرباز فراهم شده تا بتوانید با آسودگی کامل خدمت مقدس سربازی را به پایان برسانید.

مدیر عامل نزاجا با بیان اینکه نیروی زمینی سکوی پرتاپی است برای دیده شدن وموفقیت ورزشکاران خاطر نشان کرد؛ هدف نیروی زمینی از فعالیت در رشته های ورزشی مختلف کسب درامدزایی نیست و فقط برای خدمت رسانی به ورزشکاران و قهرمان های ملی در تلاش است تا در مدت زمان خدمت سربازی بازیکنان از محیط ورزشی به دور نباشد چه بسا این شرایط فراهم شده تا در بالاترین سطح بازیکنان به رقابت بپردازند تا سپس بعد از خدمت نیروی زمینی سکوی پرتاپی برای موفقیت و سربلندی این بازیکنان باشد.

وی در ادامه بیان داشت؛ هدف ما حفظ رسالت همیشگی مان است که می خواهیم ثابت کنیم جمله ارتش فدای ملت به اتفاق ورزشکاران محقق کنیم و فقط مختص به یک جمله ودر حد شعار نباشد بلکه اثبات کنیم ارتش همواره درکنار ملت حضور دارد.

دکتر مسیب زاده افزود؛ امیدوارم در این فصل از رقابت ها با تلاش، همت کادر فنی و بازیکنان شاهد تیمی منسجم و با اتحاد در بسکتبال نیروی زمینی باشیم تا حضوری قوی تر نسبت به ادوار اخیر لیگ برتر داشته باشیم.