به گزارش آوای ورزش و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ با هدف بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی آسیا اواسط آذرماه در تایلند انجام می‌شود و در صورت اعزام تیم به مسابقات ورزشکاران و کادر فنی باید هفت روز پیش از مسابقات در قرنطینه کامل باشند. با این هدف اردوی انتخابی تیم ملی روئینگ با حضور حداکثری نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور و ملی‌پوشان المپیکی برگزار خواهد شد.

این اردو از یکشنبه ۲۵ مهر در دریاچه آزادی آغاز و با تست انتخابی پایان اردو در روز شنبه اول آبان به پایان خواهد رسید.

اردو در بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان با هدایت هما خاتمی، فرزین رضایی، سولماز عباسی، افشین فرزام و محمدعلی قرائت اعضای کادر فنی برگزار خواهد شد.

در بخش بانوان فاطمه مجلل از آذربایجان‌غربی، سما حشمدار و مائده حضوری از البرز، پریسا احمدی، سعیده امیرشکری، آوینا بخشایی، کیانا بخشایی، مهنا حاجی‌حسینی، دیانا منتظرالقائم، پریناز مهدی خانی و شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور، عسل قنبری، نگار نگهدار و زینب نوروزی از زنجان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، هانیه خرسند و نازنین ملائی از گیلان و مریم کرمی، مریم امیدی‌پارسا و کیمیا زارعی از همدان به اردو دعوت شدند.

در بخش آقایان نیز میلاد اله‌وردیان و امیررضا رضازاده از آذربایجان‌غربی، صالح برغمدی از اردبیل، اردوان ایمانخان، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، آراد سلیمان‌پور، آریا سلیمان‌پور، امیررضا عبدالی، مهدی قپانوری و محمدرضا کریمی از تهران، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان، عطا زارعی از خراسان‌شمالی، آروین دیانتی، احمد رحیمی و شیرزاد قادری از کردستان و سینا حسینی، ابوالفضل سطوتی، مهدی محمدنژاد و امیرحسین محمودپور از گیلان نفرات دعوت‌شده به اردو هستند.