به گزارش آوای ورزش؛ در دیدار افتتاحیه بیست وپنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان دو تیم اسپانیا و آرژانتین از ساعت ۲۳:۰۰ روز چهارشنبه دهم اذر ماه در گروه H به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار در شرایطِ برابر دنبال شد تا جای که تیم میزبان یعنی اسپانیا موفق شد با اختلاف فقط یک گل و نتیجه ۱۱ بر ۱۰ با برد به رختکن برود.

در شروع سی دقیقه نیمه دوم اسپانیا تیم برتر میدان بود وتوانست مقتدرانه این نیمه را با حساب ۱۸ بر ۳ به سود خود تمام کند تا در مجموع ۲۹ بر ۱۳ آرژانتین را در گروه H از پیش رو بردارد و نخستین برد بیست و پنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان را به نام خود ثبت کند.

این دوره از رقابت ها برای اولین بار با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه چهار تیمی از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا برگزار خواهد شد که تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه C این رقابت ها با نروژ ،رومانی و قزاقستان همگروه است.

سایر دیدارهای هندبال قهرمانی زنان جهان امروز پنج شنبه پیگیری می شود و تیم ملی کشورمان نیز روز جمعه ۱۲ آذرماه از ساعت؛ ۲۰:۳۰ دقیقه در اولین مسابقه خود به مصاف تیم ملی رومانی می رود.