به گزارش آوای ورزش، چند وقتی است که بعضی ها میخواهند از آب گلالود ماهی گیری کنند!جالب ترین نکته موجود آن است که رئیس احمدی در مصاحبه ای عملکرد خود و تیم خود را رضایت بخش خوانده و تاکید داشته (ما ۹۰% اهدافمان محقق شده است)

اینکه یک نهادی خود را کامل بداند یک توهم بیش نیست ،زیرا در مدیریت روز دنیا و با توجه به گستردگی کارها همیشه۲۰%درصد ضریب خطا کنار گذاشته میشود و دیگر نمیتوان گفت یک سازمان یا نهاد دولتی یا غیر دولتی میتواند موفقیت ۱۰۰% داشته باشد.

  • ادعای رئیس احمدی در خصوص عدم بدهی در فدراسیون !!!
  • جالب است بدانید که فدراسیون بسکتبال بعد از فوتبال یکی از پر درآمدترین نهادهای ورزشی در کشور میباشد که فقط هزینه ورودی به لیگ برترش به اندازه ی بودجه یک فدراسیون پرکار میباشد.
  • سوال اینجاست اگر ورودیه لیگ،هزینه درصد قرارداد بازیکنان، زمین ،کلاس ها،زمین آزادی،اسپانسر،بودجه وزارت و کمک های مالی کمیته ملی المپیک را کنار هم بگذاریم باز هم میتوان گفت که بسکتبال حتی ۱% میتوان بدهکار یا مظلوم واقع شود؟

کمی نزدیکتر به انتخابات…

در روزهایی که بسکتبال در کش مکش های بین انتخابات به سر میبرد بعضی ها قلم کج کرده و به صورت لحظه ای صحبت ها و یادداشت هایی را ثبت میکنند که انگار در این رشته حضور ندارند!

کارشناسی که قبلا خدمات قابل قبولی را به این ورزش داده است حال بخاطر منافع خود قلمش را به سمت پیشکسوتان و سایرین نشانه میرود و هر کس صحبتی کند آن را فرصت طلب خطاب میکند!

از صحبت های مسئول تدارک تیم ملی هم نمیتوان خیلی ساده گذشت زیرا صحبت هایش سیگنال هایی را بهمراه داشت که گویی مدیر تیم های ملی بیشتر حضورش در تیم جهت سفرهای تفریحی دور دنیا است و بس، از طرف دیگر رئیس فدراسیون هم انگار فقط یک گردن بگیر برای توجیه بی کفایتی کادرش لازم داشت تا مسئول تدارکات تیم ملی را قربابی کارهای خود کند!

در روزهایی که به انتخابات نزدیک میشویم سیگنال های بیشتری هم از واکنش ها و صحبت های او خواهیم دید که به شرح و و نقل آن خواهیم پرداخت!

از انتصابات کیلویی تا عزل و نصب در چند ماه ….

نتیجه کارچیست؟

زمانی که آقای رئیس در۴ سال دوره ریاست خود چندین دبیر ،مسئول کمیته را عزل و نصب میکند به معنی آن است که هیچ ثباتی در بخش اجرایی وجود ندارد، از حواشی رفتن کلاهی تا کنارگذاشتن آرمین امانتی مسئول رسانه های مجازی فدراسیون بسکتبال و دخالت مادرانه در انتخاب بازیکنان تیم ملی بانوان به نفع دخترش همه و همه نشان از عدم مدیریت درست و اصولی در این فدراسیون میدهد.

اما در پایان باید گفت که بسکتبال ایران شده زنگ تفریح و شهربازی برای عده ای که یک روزه بخاطر یه پست رنگ عوض میکنن و روز بعد که منافع ندارن تبدیل به دلواپس میشوند!

امید است با حضور قهرمانانی از جمله جواد داوری ها و سایر کاندیدا شاهد روزهای خوش بسکتبال در ایران باشیم.

این است حال و روز ورزش دانشگاهی ما بدست آقایان در ایران!

 

مجید سادات