به گزارش آوای ورزش؛ محسن کاوه در خصوص چگونگی تقسیم سهمیه‌ها و محاسبه امتیاز تیم‌ها در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: از هر استان یک نفر بیشتر روی سکو نمی‌رود چون مسابقات کشوری است و درنهایت باید رده‌بندی استان‌ها مشخص شود. یعنی اگر سه مازندرانی رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و نفر چهارم تهرانی باشد، در سیستم قهرمانی کشور و رده‌بندی نهایی، کشتی‌گیر تهرانی دوم می‌شود. جدا از آنکه هر استان یک تیم در مسابقات کشوری خواهد داشت، به استان‌های مختلف براساس رده‌بندی مسابقات قبلی هم سهمیه داده شده است. ضمن اینکه ما سهمیه مجزا برای تعدادی از رقابت‌ها مثل ارتش‌های جهان، مسابقات جوانان جهان و… در نظر گرفتیم.

وی در واکنش به جمع شدن تشک‌های کشتی از سالن قدیمی تهران (پناهی) تاکید کرد: متاسفانه اداره ورزش سالن‌ها را به پیمانکار می‌دهد. پیمانکار هم می‌گوید کشتی درآمدزایی ندارد و تشک کشتی را جمع کرده و رشته‌های دیگری را دایر می‌کند. مثلا سالن را به ورزش توپی که درآمدش بیشتر است، اختصاص می‌دهد. می‌گوید کشتی دردسرش زیاد است. درحالیکه به این شکل جنوب تهران یک پایگاهش را از دست می‌دهد.

کاوه افزود: به عقیده من اداره کل ورزش و جوانان استان باید این سالن‌ها را شرطی واگذار کند، ضمن اینکه اِشل و دستورالعمل مشخصی هم درخصوص شهریه‌ها در نظر بگیرد. نه اینکه اجازه دهند یک سالن، تشک را جمع کرده و مانع از تمرین کشتی‌گیران شود.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رویارویی دوباره قهرمانان ایرانی با کشتی‌گیران آمریکایی و احتمال شکست، دستاوردهای قبلی آنها در جهانی اسلو را در کوتاه مدت زیر سوال نمی‌برد؟، خاطرنشان کرد: این هم هست، نمی توانیم منکر شویم که باخت احتمالی چنین وضعیتی را پیش نمی‌آورد اما بحثی که هست، کادرفنی تیم ملی به اجماع رسیده که بچه‌ها کشتی بگیرند. مطمئنا کشتی ما می‌تواند از این محل بهره ببرد. کشتی ایران از مصاف رودررو با کشتی آمریکا سود می‌کند. ضمن اینکه برخی از مدعیان ما تغییر وزن داده‌‌اند و مصاف دوستانه با آمریکا برای آنها فرصت خوبی برای محک خوردن است.