به گزارش آوای ورزش؛ محمد رهبری درباره مهمترین اهداف خود در سال ۲۰۲۲ بیان کرد: بعد از بازی‌های المپیک توکیو با وجود اینکه در مسابقه ای شرکت نکردیم اما اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. اولین رویداد مهم ما در سال ۲۰۲۲ جام جهانی گرجستان است که تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در این مسابقات بگیریم و بتوانیم رنکینگ خود را ارتقا دهیم. هدف اصلی، بازی‌های آسیایی است که فکر می کنم حدود هشت ماه دیگر برگزار می‌شود. در آنجا تلاش می‌کنیم که ابتدا مدال نقره تیمی را تثبیت کنیم و سپس در فینال برای تبدیل آن به طلا بجنگیم. همچنین مدال انفرادی هم بگیریم که البته کار ساده ای نیست اما سخت‌تر از آن را هم انجام داده ایم.

او ادامه داد: در بخش انفرادی هم تلاشم بر این است که در هر مسابقه بهتر از مسابقه قبلی باشم و هدف گذاری که برای خودم کردم این است که رنکینگم را ارتقا دهم به گونه ای که در بین ۱۶ نفر برتر رنکینگ جهان قرار بگیرم.

رهبری در پاسخ به این پرسش که سال ۲۰۲۱ برایش چطور بود و توانست به اهدافش برسد؟ تصریح کرد: در سال ۲۰۲۱ مهمترین مسابقه ما المپیک توکیو بود که نتوانستیم نتیجه نسبتا خوبی بگیریم. می‌شد بهتر از آن نتیجه گرفت اما خب دیگر المپیک تمام شده و باید از آن درس بگیریم و در مسابقات آینده مطمئناً اتفاقات المپیک نخواهند افتاد.

ملی پوش سابر ایران در پاسخ به این پرسش که توانسته پرونده بازی‌های المپیک و تمام اتفاقاتی که افتاد را در ذهنش ببندد؟ گفت: به صورت کامل نه اما باید بسته شود. المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و برای آن برنامه ریزی و هدف گذاری داشتیم اما نشد و بخشی از زندگی ماست که نمی توانیم آن را فراموش کنیم. با اختلاف یک ضربه مدال را از دست دادیم و باید از اتفاقات بد آن درس بگیریم.

سابریست تیم دانشگاه آزاد در مورد وجود بند مالی عجیب در قرارداد بازیکنان این تیم تصریح کرد: نمی توانم درک کنم چرا قراردادهای ما پایین است. هر مسابقه بین المللی می‌رویم فکر می‌کنیم که اگر نتیجه خوبی بگیریم، در سطح ایران شناخته‌تر می شویم و این کمک می‌کند که تغییراتی در قراردادهای لیگ به وجود بیاید. دانشگاه آزاد یکی، دو بند جالب در قراردادش دارد. اگر قهرمان شویم که وظیفه مان است اما اگر دوم شویم ۱۰ درصد از قرارداد و اگر سوم شویم ۲۰ درصد از قراردادمان کسر می‌شود. هیچ بند تشویقی در قرارداد گنجانده نشده است و ۱۷ درصد از قرارداد هم برای مالیات و بیمه کم می شود. اگر پول را پرداخت کنند فکر نمی کنم چیزی دستمان را بگیرد کاری هم نمی‌توانیم بکنیم و فعلاً داریم می سوزیم و می‌سازیم.