به گزارش خبرگزاری آوای ورزش، داود رفعتی در مورد برگزاری کلاس های داوری پیش از فصل لیگ برتر بیستم اظهار داشت: متاسفانه شیوع کرونا در شرایط فوق العاده خطرناکی قرار داد و همانگونه که در اخبار می شنویم هر روز تعداد زیادی از هموطنان عزیز ما جان خود را بخاطر این بیماری از دست می دهند در این شرایط با توجه به اینکه لیگ برتر و لیگ های دیگر از آبان ماه آغاز می گردد برگزاری کلاس های پیش فصل و همچنین انجام تست آمادگی جسمانی از داوران اصلا به صلاح نیست و جان این عزیزان در خطر است.

وی افزود: بنده از جناب آقای مهدی محمد نبی دبیرکل محترم فدراسیون که خود اشراف کامل به مسائل فوتبال بخصوص داوران دارد و همچنین از آقای صفیری عزیز خواهش می کنم که فعلا از انجام تست آمادگی جسمانی داوران صرف نظر کنند.

رفعتی ادامه داد: داوران بطور معمول تمرینات روزانه را جهت آمادگی بدنی خود انجام می دهند و معمولا آماده مسابقات هستند ضمن اینکه آمادگی بدنی آنان را بخصوص داوران لیگ برتر می شود از طریق ساعت های پولار که در اختیار دارند بطور کامل کنترل کرد. انجام تست آمادگی جسمانی داوران در حال حاضر با توجه به شرایط فوق قرمز شهرها همانند بمب ساعتی سلامتی آنان را به خطر می اندازد.