به گزارش آوای ورزش، تیم مهرام تهران که امسال با تغییر سرمربی و کادرفنی چهره جدیدی را از خود به نمایش گذاشته است، برای قدرتمندسازی خود اقدام به جذب یک گارد راس آمریکایی کرده است. مالیکو ترنت ۲۶ ساله با قد ۱۸۹ سانتی متر نخستین بازیکن خارجی مهرامی هاست. این بازیکن سابقه حضور در لیگ کشورهای اوکراین و رومانی را در کارنامه دارد. پیش از این مهرامی ها مهدی کامرانی و حامد حسین زاده را به عنوان گارد راس در ترکیب تیم خود معرفی کرده بودند.

همچنین از اردوی کرمانی ها به گوش می رسد که نوویل کری بازیکن انگلیسی مس کرمان پس از رسیدن به ایران و انجام تست های پزشکی و کرونا، از صبح امروز تمرینات خود را در تیم مس آغاز نموده است. همچنین گفته می شود محمد کسایی پور با دومین بازیکن خارجی نیز به توافق رسیده و به زودی دوین مارتین بازیکن آمریکایی ۲۸ ساله به مس کرمان ملحق می شود. این بازیکن با قد ۱۹۳ سانتی متر سابقه بازی در لیگ کشورهای شیلی، کلمبیا، پرتغال و آمریکارا در کارنامه دارد.

از سوی دیگر خبر می رسد که واورلی آستین بازیکن فصل قبل شیمیدر قم با تیم شورا و شهرداری قزوین به توافق رسیده است و امسال برای تیم محمدرضا اسلامی بازی خواهد کرد.