به گزارش آوای ورزش، صبح امروز مسابقات دواتلون تبریز در بخش بانوان با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار و قهرمان رقابت های دواتلون قهرمانی کشور نخبگان و کاپ آزاد معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، این دوره از رقابت ها پس از وقفه طولانی و عدم برگزاری مسابقات در پی شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تحت تدابیر ویژه در مسافت اسپرینت (۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲/۵ کیلومتر دو) در ورزشگاه یادگام امام تبریز برگزار شد.

در بخش نخبگان این رقابت ها که با شرکت ۱۵ نفر از برترین ورزشکاران دواتلون کشور برگزار شد، فاطمه میریان قهرمان سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور کشور موفق شد با کسب زمان ۱:۲۴:۱۸ بر سکوی قهرمانی بایستد. پس از وی زینب نوروزی با زمان ۱:۲۴:۳۹ به مقام دوم دست یافت و نرگس نیک روش با زمان ۱:۳۰:۱۰ در جایگاه سوم قرار گرفت.

اما در بخش کاپ آزاد این رقابت ها که در دو رده بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال برگزار شد، این شکوه طیاره خواجویی بود که با زمان ۱:۲۶:۴۲ به مقام قهرمانی رده بالای ۱۶ سال دست یافت. فاطمه باقری و الهه محسنی نیز به ترتیب با زمان ۱:۳۸:۱۵ و ۱:۵۱:۵۸ در رده های دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی زیر ۱۶ نیز سوین تابع خیام با زمان ۳۳:۱۹ در مکان نخست ایستاد و نگار عسگری با زمان ۳۷:۱۸ و پریا ایرانی با زمان ۳۹:۲۳ به ترتیب دوم و سوم شدند.