به گزارش آوای ورزش، پس از وقفه‌ای یک ماه در مسابقات لیگ برتر والیبال، سوت دوباره دور رفت رقابت‌ها از فردا یکشنبه زده خواهد شد. با تصمیم تیم‌ها و اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات دور رفت از هفته هشتم به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. قرار بود رقابت‌ها در سه سالن انجام شود اما به دلیل برگزاری مسابقات کشتی در سالن آزادی، رقابت‌های والیبال در دو سالن فدراسیون و حجاب برگزار خواهد شد. همین مسئله فشردگی مسابقات را بیش‌تر کرده است.

طبق برنامه اعلام شده در هفته نخست روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعات ۱۱، ۱۴ و ۱۷ شش بازی در روز انجام خواهد شد. تیم شهرداری ارومیه با ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و در بازی روز یکشنبه مقابل هورسان قرار خواهد گرفت.

پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه درباره بازی روز یکشنبه تیم شهرداری ارومیه مقابل هورسان رامسر گفت: هورسان به تازگی از لیگ دسته یک وارد لیگ برتر شده است. این تیم دو بازیکن خارجی و چند بازیکن داخلی خوب در اختیار دارد. در مجموع تیم خوبی است، امیدوارم بازی روز یکشنبه دستِ پُر از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره وقفه یک ماهه در رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: تعطیلی یک ماهه تیم‌ها را از شرایط مسابقه دور کرد. برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌بردند. این موضوع شاید از نظر آمادگی برای مسابقات به نفع تیم‌ها نبود اما با توجه به اهمیت سلامتی، تصمیم به تعطیلی یک ماهه مسابقات گرفته شد.

اکبری ادامه داد: تیم‌ها به بازی نیاز دارند، این تعطیلی ما را از شرایط مسابقه دور کرد. قرار است از روز یکشنبه بازی‌ها به طور متمرکز برگزار شود که امیدوارم نتایج خوبی به دنبال داشته باشد. با توجه به اینکه تصمیم جدیدی گرفته شد، ممکن است یکسری مشکلات به وجود آید که امیدوارم با برنامه ریزی مسئولان فدراسیون و با درایتشان حل شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره وضعیت بازیکنانش نیز گفت: یکی دو بازیکن متأسفانه درگیر ویروس کرونا بودند که مدت زمان قرنطینه خود را سپری کرده‌اند. از آنها تست خواهیم گرفت و در صورت منفی شدن نتیجه به تیم ملحق خواهند شد.