به گزارش آوای ورزش، در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال ایران، عصر امروز دو تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان فرزاد کوهیان با نتیجه ۵۷_۸۱ دیدار دور رفت را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

این دیدار راس ساعت ۱۸ در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد و ابراهیم بیگی از تیم کرمان نخستین دو امتیازی را به ثمر رساند این امتیاز در آنسوی میدان با لی آپ محمد یوسفوند پاسخ داده شد. تیم ذوب آهن اصفهان توانست در کوارتر نخست با نتیجه ۱۱_۱۶ مقابل مس کرمان به برتری برسد. در کوارتر دوم ذوب آهنی ها اختلاف امتیازی را افزایش دادند و تا دقیقه ۵ این کوارتر شاگردان محمد کسایی پور موفق به کسب امتیاز نشده بودند. در نهایت با پرتاب سه امتیازی کری بازیکن خارجی مس طلسم شکسته شد و سپس کرمانی ها درصدد کاهش اختلاف امتیازی برآمدند. نیمه نخست با نتیجه ۲۵_۳۴ به سود اصفهانی ها به پایان رسید و سجاد مشایخی با کسب ۱۰ امتیاز و کری با کسب ۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان میدان شدند.

کوارتر سوم با پرتاب سه امتیازی مارتین، دیگر بازیکن خارجی مس کرمان آغاز شد. اما این پرتاب نتوانست بر شدت حمله های تیم ذوب آهن کم کند و شاگردان فرزاد کوهیان کوارتر سوم را با اختلافی ۱۶ امتیازی و نتیجه ۴۰_۵۶ به سود خود پایان دادند. در کوارتر پایانی روند امتیازگیری نماینده اصفهان ادامه داشت و در نهایت این تیم توانست با نتیجه ۵۷_۸۱ به نخستین برد خود در این فصل دست یابد.

در این دیدار سجاد مشایخی از تیم ذوب آهن اصفهان با کسب ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری +۲۱ بهترین بازیکن میدان شد. در آنسوی میدان محمدرضا فلاحت با کسب ۱۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپربایی بهترین بازیکن مس کرمان بود.

لازم به ذکر است دیدار برگشت دو تیم به پیشنهاد فدراسیون و توافق باشگاه ها فردا برگزار می گردد.