به گزارش آوای ورزش،سینا بهرامی در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: خدا را شکر بعد از یک سال بستری فراهم شد تا خود را در مسابقات لیگ تکواندو محک بزنیم. صحبت‌های کادرفنی تیم ملی مبنی بر دعوت بازیکن از مسابقات لیگ به رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی باعث شده بود تا همه بازیکنان با انگیزه در لیگ حضور داشته باشند و همه بچه‌ها بالاتر از توان ۱۰۰ درصدی خود در مبارزات بجنگند.

وی در خصوص عدم صعود تیم دانشگاه آزاد به مرحله نهایی مسابقات عنوان کرد: متاسفانه تیم ما با تساوی ۴-۴ مقابل فرمانیه در گام آخر از صعود به مرحله بعد بازماند. در جریان قوانین نیستم، اما فکر می‌کنم تغییر برتری ما مقابل پارسیان البرز به نتیجه تساوی عادلانه نبود. در همه رشته‌ها وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود این امکان وجود دارد که بازیکنی جایگزین او شود. بعد از مصدومیت آرمین هادی‌پور، کادرفنی ما و پارسیان البرز توافق کرده بودند که بازیکن جایگزین او شود وحتی با وجود انجام این کار و برتری ۵-۳ تیم ما، در نهایت نتیجه این مسابقه به تساوی تبدیل شد.

ملی‌پوش سابق تکواندو ایران در خصوص عملکرد خود عنوان کرد: خیلی دیر به تیم دانشگاه آزاد ملحق شدم و در شب وزن‌کشی حضورم در این تیم قطعی شد. برای حضور در لیگ امسال حتی امکان یک هفته تمرین با هیچ تیمی نداشتم و خیلی شرایطم بد بود، اما با این وجود مبارزه کردم و با یک امتیاز اختلاف مغلوب حریف خود شدم. باخت من نیز به خاطر مشکل هوگوهای لیگ بود و ربطی به عملکرد فنی و جسمانی نداشت.

بهرامی در خصوص شانس خود برای دعوت به مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی گفت: امیدوارم این مسابقات برگزار شود تا با توجه به حذف تیم دانشگاه آزاد، شانس دیگری برای حضور در تیم ملی داشته باشیم و نظر کادرفنی تیم ملی را جذب کنیم.

وی در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: من سهمیه حضور در این مسابقات را از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کردم، اما برگزاری این مسابقات خیلی پرفراز و نشیب شد. امیدوارم اتفاقی بیفتد تا فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را داشته باشم.