به گزارش آوای ورزش، سعدی شاه ویسی بازیکن سنندجی به همراه فرزاد امانی ملی پوش هندبال ساحلی ایران به همراه تیم اورمان اسپور در رقابت های این فصل از لیگ دسته اول هندبال ترکیه در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی های لیگ به عنوان قهرمانی دست یافتند.
شاه ویسی در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار “آوای ورزش” عنوان کرد؛ لیگ دسته اول ترکیه با شرکت ۱۶ تیم در این فصل از بازی ها اغاز شد که در یک نبرد حساس و جذاب ۸ تیم برای عنوان قهرمانی جنگیدن که در پایان تیم اورمان اسپور موفق شد با انجام ۲۷ بازی و کسب ۴۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
شاه ویسی افزود؛ در فاصله پنج هفته مانده به پایان بازی ها از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در ادامه تیمم را همراهی کنم و تا پایان فصل با مصدومیت در کنار تیم حضور داشتم.
شاه ویسی با اشاره به اینکه قراردادش با اورمان اسپور به پایان رسیده است یادآور شد؛ در حال حاضر قرار دادم با باشگاه به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم که دو پیشنهاد از کشور ترکیه و تیم های سوپر لیگی دارم اما با توجه به اینکه فصل خیلی سختی را با تیم اورمان اسپور پشت سرگذاشتم صبر خواهم کرد و در آینده نزدیک برای مقصد بعدی تصمیم‌ گیری خواهم‌ کرد.
عضو سنندجی هندبال ایران در پایان در پاسخ به این سوال که از تیم های ایرانی پیشنهاد دارد و قصد بازگشت به لیگ ایران را دارد یا خیر گفت؛ طی روزهای آینده به همراه فرزاد به ایران برمیگردم و بعد از استراحت کوتاه مدت برای فصل بعد تصمیم‌ گیری خواهم کرد و هنوز هیچ چیز قطعی نیست، شاید در ایران و شاید در لیگ ترکیه و حتی کشورهای دیگر به کارخود ادامه دهم.

صمد خزایی