به گزارش آوای ورزش، لیگ برتر بسکتبال امسال با قهرمانی شهرداری گرگان به پایان رسید. در این تیم علاوه بر بازیکنان با تجربه، شاهد ظهور ستاره ای جوان بودیم که بازی های بسیار درخشانی از خود به نمایش گذاشت. سینا واحدی ملی پوش جوان شهرداری گرگان در گفت و گو با خبرگزاری آوای ورزش از حس و حال قهرمانی و لیگی که گذشت صحبت کرد.

  • لیگ امسال را چطور دیدی و تجربه شخصی ات از فصلی که گذشت چه بود؟

به نظرم امسال لیگ با کیفیتی داشتیم و نسبت به چند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان خارجی خوبی بودیم. همینطور بازیکنان ایرانی نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند. من امسال در کنار دکتر شاهین طبع کار کردم و تجربه بسیار خوبی بود. همینطور برای اولین بار در تیم شهرداری گرگان بازی می کردم و با اینکه نتوانستیم از حضور تماشاچیان بهره ببریم،ولی همیشه دعای خیرشان پشت تیم بود. امسال چیزهای زیادی یاد گرفتم و تجربه های بارزشمندی کسب کردم.

  • برای اولین بار بود که قهرمانی را تجربه می کردی، از حس و حال قهرمانی بگو.

بله این اولین قهرمانی من در لیگ برتر بود اما فکر نمی کنم چیزی که تجربه کردیم بازهم تکرار شود. ما هشت ماه به طور فشرده و سخت برای این قهرمانی تمرین کرده بودیم و با توجه به زحمتهای کادرفنی و بازیکنان فکر می کنم که حقمان بود. انرژی تمام زحماتمان پشت پرتاب سه امتیازی پری پتی رفت و خدا را شاکرم که قهرمان شدیم.

  • امسال با بازیکنان بزرگی هم تیمی بودی، چه چیزهایی از این بازیکنان یاد گرفتی؟

باعث افتخارم بود که در کنار این بازیکنان بازی کردم و خیلی چیزها یاد گرفتم. مخصوصا پری پتی که بازیکن بزرگی است و در هر تمرین سعی می کرد تجربه های خودش را در اختیارم بگذارد. همچنین از محمد جمشیدی و سایر بازیکنان درس های زیادی گرفتم و خوشحالم که در کنار این بازیکنان بازی کرده ام.

  • در سری فینال مقابل صمد نیکخواه بهرامی ستاره تیم مهرام خیلی شجاعانه بازی کردی و این بازیکن را به چالش انداختی. در این مورد توضیح می دهی؟

من سال گذشته در تیم مهرام با آقا صمد هم تیمی بودم و خیلی درسها از او آموختم. خودش یادم داد که در زمین فقط و فقط به برد فکر کنم. صمد بازیکن جنگجو و نترسی است و فکر می کنم امسال مقابلش درس پس دادم. ما رابطه بسیار خوبی باهم داریم و من از کودکی از طرفداران صمد بودم.

  • بعد از قهرمانی و بازگشت به گرگان با استقبال هواداران مواجه شدید. از حس و حال ورود به شهر گرگان و حضور هواداران بگو.

واقعا بی نظیر بود. حتی بازیکنان خارجی مان هم چنین چیزی ندیده بودند و همگی از استقبالشان شوکه شده بودیم.هوادارها از فرودگاه به استقبالمان آمدند و با ماشین یا پای پیاده اتوبوس ما را دنبال می کردند. حتی مغازه دارها، مغازه هایشان را بدون آنکه ببندند، رها می کردند تا ما را همراهی کنند. این اتفاق در شرایطی افتاد که شهردار محترم به دلیل شیوع کرونا ساعت ورود ما را اطلاع نداده بود. با این حال مردم به صورت خودجوش به استقبال ما آمدند و در وسط شهر جشن کوچکی گرفتیم.

  • هدفت برای سالهای آینده چیست؟ آیا به لژیونر شدن و یا حضور در المپیک فکر می کنی؟

صد در صد! همه اینها جزو هدفهای من هستند. خیلی دوست دارم بعد از این قهرمانی در المپیک بازی کنم و همینطور می خواهم به عنوان لژیونر در لیگ های بزرگ مثل یورو لیگ بازی کنم و باعث افتخار کشورم شوم.

 

کیانا شادرو