به گزارش آوای ورزش،برای برگزاری دو دیدار پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در اردن، اردوی تیم ملی بسکتبال از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

بازیکنان دعوت شده به اردو البته باید فردا در محل تمرینات حاضر شوند تا تست کووید ۱۹ داده و بر اساس نتیجه مجوز شرکت در اردو را بگیرند. این در حالی است که ۴ بازیکنان کلیدی دعوت شده به این مرحله از تمرینات در آغاز اردو غایب خواهند بود.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال همراه با ارسلان کاظمی دو بازیکنی هستند که به دلیل سفر به آمریکا در آغاز این مرحله از تمرینات حضور ندارند. مایک رستم پور و آرون گرامی پور نیز بازیکنان دورگه بسکتبال کشورمان هستند که این روزها به ترتیب در آمریکا و انگلستان به سر می برند و به همین دلیل روزهای آغازین اردوی تیم ملی را از دست خواهند داد.

طبق هماهنگی قرار است این ۴ بازیکن با چند روز تاخیر به اردوی تیم ملی در تهران ملحق شوند تا بتوانند این تیم را در دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا همراهی کنند برای برگزاری این دیدارها حامد حدادی نیز وضعیت نامشخصی دارد. این بازیکن جزو اردونشینان تیم ملی است اما به خاطر مصدومیت و لزوم پیگیری اختصاصی تمرینات، برای حضور در اردو و ترکیب اعزامی به مسابقات وضعیت نامشخصی دارد.

تیم ملی بسکتبال برای برگزاری دو دیدار خود در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۱۹ خرداد عازم اردن می‌شود. این تیم ۲۲ خردادماه با قطر و ۲۴ خرداد با عربستان دیدار خواهد داشت.