به گزارش آوای ورزش، مدت زمان ریاست هشت ساله نبی اله بهاروند در هیات والیبال لرستان به پایان رسید و حالا لرستان با پیشینه قوی در والیبال ایران حال روزی خوبی ندارد و عملکرد ضعیف مدیریت بهاروند در دو دوره متوالی والیبال لرستان را از روز های طلایی و اوج خود دور کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان، حشمت اله امان الهی بعد از سرپرستی سید علی کریمی به سمت مدیر کلی ورزش لرستان در آمد.
با ورود امان الهی انتظارات ورزشکاران و قهرمانان استان بالا رفت تا شاید حمایت از ورزشکاران نسبت به گذشته با موافقت و همکاری بیشتری دنبال شود.
در حال حاضر بزرگان و پیشکسوتان رشته والیبال خواهان ورود مهندس صمد نورعلی مدیر عامل باشگاه لک دانه نورعلی به عرصه انتخابات هیات والیبال لرستان شدند.
این در حالی می باشد که مدیریت و برنامه ریزی قوی نورعلی در یک سال اخیر امید و نشاط را در دل مردم لرستان دو چندان کرده و اسپانسری وی در حمایت از ورزشکاران لرستانی در رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های ایران در کنار رقابت با غول های صنعتی و اقتصادی ایران سهمیه دو تیم لیگ برتری را در سال ۱۴۰۰ برای لرستان در بخش اقایان و بانوان به همراه داشته است.
قطعا با ورود نورعلی به عرصه انتخابات و پیروزی در این رقابت خبر ها و اخبار خوبی برای والیبال لرستان در پی خواهد داشت، امید می رود با سکانداری و اعتماد هیئت به جوانان، مدیران لایق و توانمند والیبال لرستان با مدیریت نورعلی در ایران هم مانند قبل به یک قطب تبدیل شود.
البته که باید صبر کرد و منتظر ماند و دید که مدیر عامل لک دانه ، صمد نورعلی چه واکنشی به درخواست بزرگان والیبال لرستان می دهد و امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان استان چه برنامه های را برای هیات والیبال استان مد نظر دارد انتظار می رود که در اسرع وقت مذاکرات با نورعلی آغاز شود.
با رفتاری که در سال ۹۹ کادر هئیت والیبال در میزبانی اردو های تیم لک دانه در لرستان با مسئولین این باشگاه داشتند انتظار می رود که صمد نورعلی به درخواست بزرگان والیبال لرستان لبیک بگوید و وارد عرصه انتخابات والیبال لرستان شود تا بلکه با مدیریت او کِشتی به گل نشسته والیبال لرستان پس از سالها به ساحل ارامش بازگردد و هم مانند سال های قبل در اعزام تیم ها در رده های سنی مختلف بدون دغدغه مالی با خیال راحت با امکانات کامل به مسابقات اعزام شوند.
صمد خزایی