به گزارش آوای ورزش؛ رئیس انجمن ورزش در طبیعت کشور گفت؛ ورزش بانوان در هر جامعه ای بسیار مهم است و به لطف خدا در ایران در چند ساله اخیر شاهد رشد مشارکت بانوان در ورزش بودیم ولی متاسفانه ورزش در بین قشر مردان در کشور روبه افول می رود.

وی افزود؛ حضور بانوان گر چه ایده ال نیست اما به مراتب بهتر از مردان هست و متاسفانه بعضی از مسئولین شاید به دلیل اینکه از طرف گروههای خاص مورد هجمه انتقادی قرار نگیرند به این موضوع نمی پردازند. اما این یک واقعیت در جامعه ما می باشد که باید توسط دستگاههای مربوطه مورد تحلیل و بررسی سپس رفع موانع و بهبود قرار گیرد.
حمید نعمتیان در ادامه گفت حتی به دلیل استقبال بیشتر بانوان از ورزش، در حال حاضر باشگاههای مورد استفاده مشترک شیفتی سانسهای بیشتری در اختیار بانوان قرار می دهند و خدارو شکر تعداد باشگاههای مخصوص بانوان روبه افزایش می باشد که نه تنها هیچ مشکلی بابت حضور بانوان وجود ندارد بلکه به دلیل محوریت بانوان در خانوادهها این امر می تواند در اشائه فرهنگ ورزش تاثیرگزار باشد، اما موضوع مورد بحث کاهش فعالیتهای بدنی و عدم مشارکت در فعالیتهای ورزشی توسط مردان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مهدی جمشیدیان