به گزارش آوای ورزش ،مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز (اول آبان‌ماه) در آیین بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های ورزشی استان که به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: امیدواریم با تلاشی که در وزارتخانه انجام می‌شود، جامعه پویا و فعال داشته باشیم تا بتواند به فرآیند توسعه در کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه با حضور در استان زنجان ۱۵ پروژه افتتاح خواهد شد، افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به وجود برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا پایان دولت پیش از ۶۰۰ پروژه ورزشی که از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند به بهره‌برداری برسد که این امر می‌تواند نقش موثری در حوزه‌های مختلف از جمله تامین سلامت، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، ارتقا غرور ملی و ایجاد وحدت ملی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا در حوزه ورزش، یادآور شد: با شیوع کرونا همه توان خود را اختصاص دادیم تا با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و فضای مجازی، شرایطی به‌وجود آوریم که مردم از ورزش کردن غافل نشوند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه مسابقات ورزشی به دلیل شیوع کرونا در بسیاری از نقاط دنیا لغو شده است و برگزاری بسیاری از رویدادهای بزرگ نیز هنوز مشخص نیست، ادامه داد: علی‌رغم شیوع کرونا، تلاش ما بر این است که از هر فرصت و ظرفیتی برای توسعه فعالیت‌های بدنی و ورزشی استفاده شود.

این مسئول، با اشاره به پتانسیل بالای استان زنجان در بسیاری از حوزه‌ها، بیان کرد: زنجان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که توانسته استان را در مسیر توسعه قرار دهد.

وزیر ورزش و جوانان، با یادآوری این مطلب که منابع دولتی ما پاسخگوی نیازهای نیست، تصریح کرد: هنر مدیران در برهه فعلی این است که بتوانند از ظرفیت‌های غیردولتی و منابعی که بخش خصوصی در اختیار دارد و همچنین ظرفیت خیرین استفاده کنند تا شاهد به‌وجود آمدن فضاها و امکانات بیشتر در جامعه باشیم.