به گزارش آوای ورزش، مصطفی هاشمی پس از کسب دومین پیروزی تیمش در لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: تیم آینده سازان بازیکنان جوانی داشت و پیروزی پر گل ما دور از انتظار نبود، بازیکنان تیم شیمیدر با تجربه تر از آن ها بودند و شرایط دشوار تری را پشت سر گذاشته اند.

وی افزود: با وجود بردی که کسب کردیم همچنان عقیده دارم بازی خوبی در دفاع به نمایش نمیگذاریم که باید این مشکل را برای بازی های بعدی برطرف کنیم.

سرمربی شیمیدر تصریح کرد: بخشی از این مشکلات دفاعی در تفکرات بازیکنان است و برخی نیز به تمرینات تیم مربوط است اما امیدوارم زودتر این مشکل را حل کنیم تا در مراحل بالاتر به مشکل نخوریم.

وی افزود: به نظر من استفاده از الفاظ بازیکن جوان یا باتجربه منتسب نیست و بازیکنی که در این سطح از مسابقات حضور دارد باید کاملا آمادگی حضور در بازی را داشته باشد و بتواند در برهه های زمانی مختلف به تیم کمک کند.

هاشمی در پایان گفت: از حمایت های مسئولین استان قم سپاسگذارم و امیدوارم سال خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

*با انجام این دو بازی هماهنگی تیم بیشتر شده است

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: بازی های خوبی را انجام دادیم و این بازی ها هماهنگی تیم را بیشتر از قبل کرده است.

هادی عامری عنوان کرد: به دو بازی گذشته می توان به عنوان بازی های تدارکاتی برای هماهنگی بیشتر تیم نگاه کرد چرا که بازیکنان خارجی تیم در تمرینات حاضر بودند اما قبل از این دو بازی در مسابقات دوستانه حضور نداشتند.

وی افزود: کادر فنی تیم سعی داشت تا از تمامی بازیکنان استفاده کرده و آن ها را برای انجام بازی های بهتر در آینده آماده تر کنند.

عامری تصریح کرد: از امروز برای استراحت بازیکنان تمرینات تیم را تعطیل می‌کنیم و از روز یکشنبه دور جدید تمرینات تیمی شروع خواهد شد تا آمادگی کامل برای ادامه فصل ایجاد شود.